mfouzi fotopages

By: mohamud fouzi ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Saturday, 2-Jan-2010 13:00 Email | Share | | Bookmark
DIZIARAHI....

 
DATO' AMIRUDDIN wakil rakyat kawasan Abukit telefon saya nak jumpa/datang
ke rumah saya jam 10am.
Nak berbual/berkenalan sahaja....katanya
Ada perkara yang nak dibincangkan dengan saya....katanya
Wauuuu....gabra juga.
Nasib baik masa tu dah pakai baju/seluar....huhuhuhuhu
Namun masih dapat me'maintain'kan macho aku nihhhh....
Saya jemput beberapa orang jiran turut serta....





Jam 1200tghari YB minta diri nak balik.
Huhhhh lega hang kata....

Jurufoto : AMAD d'sik


Wednesday, 30-Dec-2009 10:09 Email | Share | | Bookmark
KENA BALIK ASTAR...ayag oh ayag....

ayag oh ayag

DOK ingat nak dok sini sampai sekolah buka tetapi......
Sebab nak balik tu sikit sangat tetapi dah nak balik jugak, tunggu lagi....
Masalah ayag takdak semakin menjadi-jadi, hatta dok melilau kami tiga beranak
rata denai mencari sumber ayag habuan nak basuh berlengaih di badan nih.
Kelmarin dulu ada orang mati di UT, orang kampong puas dok menimba telaga rumah jiran-jiran.
Kerajaan negeri dok buat apa. Sampai masuk tv pun takdak tindakan lagi.
Takkan nak pelekat poster pulak kot....
Masalah camni boleh bawa rakyat ke "jalan raya" hampa tau dak.
Hampa gelak apa.....
Nak basuh " anu " pun pekin.....

Kesian kat cinta....muka dah tak maneh sari dua nihh...
Sat pi SEdim, sat pi PADANG BELON, sat pi SKUT....
Mandi dah macam 'kawag'.
Mata dok melilau rata kot-kot ada orang mengendap.....
Tapi....
Kalau otang kampong nak berlarak...kali aku akan join sama....gerenti punya
&*^$@#&(_+)*^%#!#%&(*^^*&%^#@&)^(&$@%^())^%&*

Dalam celah-celah tu dan lagi bergambag....huhuhuhuhu
Dok menerai D300 + 50mmf1.8....
Maklum saja waktu senja, waktu setan dok melilau hang kata, punya laaa nak try 'bokeh'
depa dok sebut bokehbokeh, hampa ingat aku tak tau kaaa......









saja nak melawak noooo

kamera Nikon D300 + 50mm f1.8





Thursday, 24-Dec-2009 14:06 Email | Share | | Bookmark
I AM TIRED AND NEED A SEA BREEZE.....

 
 
 
View all 4 photos...
The school holiday is about to end.
New year is already approaching us.

I wanna herbinate myself for a while.
Where to go......


Saturday, 19-Dec-2009 23:17 Email | Share | | Bookmark
JOB TERAKHIR 2009

 
 
 
SG LIMAU DALAM vs ANAK BUKIT
KhairulNIZAM dan NUR Aini
12 Disember 2009




19 Disember 2009


Kedua mempelai telah diraikan sanak-saudara.
Gambar mereka berdua telah dirakam oleh Mfouzi/Shahrool dengan kemegahan tersendiri.
Saya dan Shahrool telah berusaha menceriakan warna yang mereka pilih dengan lokasi dan aksi yang sepatutnya.
Semuga berbahagia sehingga ke anak cucu.
Binalah kerajaan kecil kamu berdua.
Jangan sombong dengan yang tua/lebih tua kerana daripada merekalah asalnya kamu.
Lahirkanlah anak-anak yang akan menjadi tunggak syariat di bumi ALLAH ini.

kamera : NIKON D70/D200/D60/D90 + 18-200mm/18-70mm/50mmf2.8 + sb600's


Thursday, 17-Dec-2009 17:27 Email | Share | | Bookmark
NANTI SAT

 
FIKIRAN dah mula memberat ke UT.
GB dah mula call...faham tu.
Amylia dah sering hantar sms....faham tu.
RS dok perli-perli 'memotong' saja yang dia tau....


Nanti sat. Ada satu lagi 'job' Sabtu nih di Anak Bukit.
Ahad pasti balik ke UT/Badang.
Saya pun rindu nak ke sana



[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net