mfouzi fotopages

By: mohamud fouzi ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 24-Jan-2010 10:13 Email | Share | | Bookmark
MARTABAT......

 
Pak penakan....
Bapa saudara....
Adik arwah pak saya...
dah dapat title " DATUK "




Friday, 15-Jan-2010 19:03 Email | Share | | Bookmark
THEY are already walk out...

 
And left gears to sell.....





BOXED

and a cawan to wash.....


To sell at RM 2.7k....
Ring me 0192839192.
Roger and out


Tuesday, 12-Jan-2010 00:48 Email | Share | | Bookmark
DEPA KATA

 
KADANG-KADANG kita kena dengaq apa orang lain kata.
Tapi kadang-kadang dinasihatkan supaya buat tak dengaq saja.
Kadang-kadang 'orang kata' pun ada betui jugak.
Kalau buat 'deeeekkkk' saja pun tak buleh jugak.

ALLAH bagi kita dua bijik mata supaya banyak melihat.
ALLAH bagi kita dua bujik telinga supaya kita banyak mendengaq
ALLAH bagi kita sebijik mulut supaya kita kurang bercakap....


Pelajaran/sindiran/kiasan sudah berada di badan kita sendiri.
Haaaa tu lagu mana______

BANNER untuk SKB......


haaa yang ni kira definit....penat nak mampuih/depa bukan tau.

SHAHROOL ...halooo...halooo...
dah bertukaq tangan....




Sunday, 10-Jan-2010 15:32 Email | Share | | Bookmark
TAK SIAP....

 
Satu banner nih saja menggunakan 43 layer....
Tak siap lagi....



Thursday, 7-Jan-2010 00:26 Email | Share | | Bookmark
SHOOTING fans

AMBIK GAMBAG @ menembak @ pukul gambar
hanya nama saja yang berlain tetapi gheja seropa saja....
Angkat kamera dan tekan.
Kalau dulu gambag tak tentu jadi lagi.
Kadang2 amik 5 rolls, yang bulih pakai 3 rolls saaja...penattttt
Kalau dulu tukang gambag peluh lebih dari pengantin almaklumlaaaa kamera berat cam batu....
TETAPIIIIIIII laaaa nih....
DUNIA DAH BERUBAH.....
Tekan laaa terebit laaaa....
Had kamera model baru pulak buleh edit di kamera tu sendiri,
macam....saya punya huhuhuhu


saja nak upload ke fp....update/refresh
Laa dok kalut sikit.
Gheba banyak tak siap lagi.....
Printer pun mogok tokhang....dah antar serbis
Pegawai BESAG JPN dok mai cekak pinggang cari pa tak tau...
boh______baru tau.



[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net