mfouzi fotopages

By: mohamud fouzi ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 23-Feb-2010 01:06 Email | Share | | Bookmark
THE POINTs

 
TEMPAHAN telah diterima untuk 2010.
13/02/2010 - TUALANG[done]
23/04/2010 - KULIM[confirmed]
24/04/2010 - BIKAN[confirmed]
01/05/2010 -BUKIT KATIL, MELAKA[pending]
29/05/2010 -TANAH MERAH[confirmed]








Wednesday, 17-Feb-2010 01:13 Email | Share | | Bookmark
...:::PANAS:::...

 
BUKAN nak merungut dengan anugerah ALLAH.
Baru sedikit dikurniakan panas sudah darurat....
Suatu masa dahulu bila hujan tidak henti2 pun merungut jugak...
Begitulah manusia yang terkenal tidak pernah berpuas hati....

Balik awal ke UT kerana AMAD....
Kebetulan sedare KL/KUL/BT/TM yang bercuti CNY teringin nak bertandang ke ulu....
Mai la melihat tempat kami berdua cari makan....
Maka kami pun mengelat laaa supaya kekurangan di sini tertutup.
Saya dan cinta men'detour'kan mereka ke HRSEDIM yang sangat bersesuaian
dengan cuaca terkini iaitu PANASSSSSSSS...beb
















Quote:
baru upload tiga keping line sudah 'down'...alamakkk


Harap2 akan berpuas hati dengan persembahan di atas.
Nikon D70+80-200f2.8Tokina
Dah beberapa kali adik2/sedare nak mai ke sini. Dengan izin Allah hajat yang baik termakbul sudah.
TK kepada emak/maksuTun/Paksu Aziz/Shahid/Junaidi &co/Zuhair &co kerana mahu menjejak kaki ke sini. Tentu akan menjadi bualan barang seminggu dua semasa pulang ke empat anda semua.
I luv you....


Saturday, 13-Feb-2010 23:59 Email | Share | | Bookmark
JABI -Mimi & Shahrul

 
KEDAH VS SELANGOR
Sudah lama tak dijemput masuk ke Kg Tualang. Saya ajak cinta jom pi tengok2 apa yang ada di sana.
Jom jumpa andam. Jom jumpa pengantin baru. Duduk di rumah boring jugak. Nasib baik saya nih tukang gambar sambilan, boleh jugak masuk ke tempat orang. Orang kata kampung tu nun jauh tercerok tetapi naluri jurufoto sentiasa tidak pernah gagal mencari....

13 FEBRUARI 2010
MIMI SURIATY dan SHAHRUL




MEMANG sudah diduga. Cuaca tersangat panas.
Entah berapa gelas air saya togok bagi membasahi tekak.
Sat air sirap sejuk.
Sat kopi o panas.
Nasib baik pakai baju T hitam, tak nampak le peluh yang tidak henti mengalir....geli hang kata.
Namun kepercayaan tetap ditunaikan.

Quote:
Cuaca panas telah menyebabkan mengantuk. Tekak kerengsaan. Letih terlampau. Sehinggakan gambar pun sedikit terganggu. Setting awal 'Av' yang selalu digunakan sering ditukarkan ke mode 'M' / 'Tv' bagi menyesuaikan dengan cahaya. Nasib baik saya tahu menggunakan semua mode berkenaan. Namun ada beberapa imej telah kantoi jugak.....kena mengaku


Nikon D300 + Nikon D70 + 18-70mm + 50mm f1.8 + 90mm f2.8 TAMRON + sb600


Saturday, 6-Feb-2010 04:48 Email | Share | | Bookmark
SEBENARNYA SAYA TELAH GAGAL....

Pada suatu hari......
Ada seketul batu telah menimpa kepala saya...
Sakitnya sehingga hari ini.
Tetapi kamu semua tak nampak.
Sakitnya di sini.



Quote:
tak dan nak bubuh gambar lagi pun depa dah komen....



Thursday, 28-Jan-2010 09:54 Email | Share | | Bookmark
HAKIKI sehingga 56+

 


DUA cubaan pada tahun ini iaitu membuat 'banner' untuk cetakan besar.
Tool yang digunakan ialah PSD CS2.
Kedua-dua cubaan tersebut sangat memberansangkan saya dan 'yang melihat'.
Sehingga mendapat tempahan baru setiap hari....
Sayangnya saya menggunakan laptop yang berkuasa rendah.
Saya memang faham....
Saya memang tahu....
Saya akan membeli PC baru sedikit lagi untuk tugasan editing.
Kamu tahu.....
Jika hasil kerja kita dihargai maka kita akan berusaha lagi untuk lebih menggembirakan lagi
hati manusia yang berdekatan kita....
Tetapi sayangnya sedikit hari lagi sejumlah wang saya akan melayang hanya kerana untuk menggembirakan hari orang lain....


kamera Nikon D300 + 18-75mm


[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net