mfouzi fotopages

By: mohamud fouzi ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Sunday, 18-Oct-2009 21:58 Email | Share | | Bookmark
dah LIMA KUPANG....

maizara
imej terbaru----the passionate


SABTU 17/10/2009 paling sibuk dan terganggu di dalam bulan ini.
Terlalu sibuk menguruskan aktiviti kemasyarakatan setempat. Hari itu jugalah
ada kenduri kahwin di PERLIS dan di ASTAR. Kedua-dua tempat ini wajib dihadiri.
Balik TB kena mengemudi PPITB kerana ada program JAMUAN HARI RAYA pulak.
Selesai jam 630pm terus kerumah 'uploading' pulak.
Selepas maghrib bertolak balik ke UT.
Di sinilah tempat saya dan isteri berehat.
Ya ALLAH betapa leganya dapat baringkan diri di sini di dalam hutan yang sudah semakin serasi.

orang ini bernama HJ AHMAD BIN HAJI KASSIM.
Bagi setengah2 manusia akan terpaku/terpegun bila disebutkan nama ini termasuk saya.
Imej ini tiada kena mengena dengan tajuk entri ini. Tetapi nama itu sangat keramat bagi saya.
Beliau ini seorang MPKKedah PKR.


nama anak kecil ini MAISARA.
Nama itu adalah igaun saya sehingga kini.
MAISARA / MAIZARA....


HARI syok mau mari....BUNGA EMAS

Janganlah aku dirayu
Janganlah aku kau goda
Tak sanggup ku menahan
Beban kasih asmara
Beban kaseh asmara

Quote:
petikan lagu oleh S.Aini "BEBAN ASMARA"


Tuesday, 13-Oct-2009 15:11 Email | Share | | Bookmark
ENJoy/FUn - INSPITE OF ATTENDING SEMINAR

joy and sorrow
BUKIT MERTAJAM will be left behind for good.
I took my luv along to keep me day and night, [joy and sorrow]
That is what we had pledge some years ago....
I do....

this images taken by SITI while we have lunch at SUMMIT HOTEL.

WE stopby to some places as decided. We never put our feet at PERDA TOWN before.
We took this oppurtunity to explore BM while we have chance.
AS the folk of BADANG/UT seem to adore to this new settlement and now we understood
why they seem to be so.
I like JUSCO very much....

WE visit HJ HASAN B ABD RAHMAN - my late father's favourite cousin.
HIS new wife MAK ANDAK SITI is a great lady.
She took care of my uncle very much.

MAY ALLAH BLESS


Sunday, 11-Oct-2009 10:30 Email | Share | | Bookmark
BUKIT MERTAJAM SUMMIT HOTEL

promosi berlangsung_____
MENERUSI laluan KHTP menuju ke BM mengambil masa 1 jam jugak.
Pergi berdua.



LDP 2009 bagi seluruh KEDAH. Semua setiausaha LDP berkumpul di sini
sehingga selasa nanti.


minggu depan ada projek " menembak " lagi.....jom



Thursday, 8-Oct-2009 10:53 Email | Share | | Bookmark
SUNGGUH BENAR

senja di JALAN SULTANAH
MINGGU ini terlalu banyak kerja di meja pentadbiran.
Sehinggakan nak pi makan pun 'berkira'.
Sehinggakan nak buka fp pun tak dan.
Terlalu banyak tajuk yang kena selesaikan.
Motto ' AKU BUAT HABIS BAIK ' digunakan.
Namun ada satu tajuk sahaja yang tertangguh.
Kira OK laaa tuhhh.
Kerja melibatkan laporan tahunan yang diperlukan oleh PPD memerlukan ketepatan
maklumat. Nama baik SKB mesti dijaga.



Quote:
saya masih nak berkhidmat di skb/jangan ganggu saya


*******************************************************************************************************

TB diserang penyamun/perompak/pecah rumah. Jiran telefon Ahad lalu mengadu hal.
Itulah akibatnya jika jalan taman dah macam lorong tikus.
Itulah yang dipertahankan bertahun-tahun dahulu sehingga bergaduh dengan MKT/MBAS
bila TB akan dijadikan laluan utama ke penempatan baru.
Sekarang dah ada empat buah taman di belakang TB.
Maka sudah semestinya makhluk perosak ini mempunyai banyak pilihan/jalan untuk lari.
Walaupun tidak banyak kehilangan yang berlaku tetapi rekod bersih TB sudah tercemar.
Sudah tiada kedamaian tinggal di sini.....
" PEMBANGUNAN KONON "
Pembangunan yang tidak mementingkan kehidupan orang lain.

********************************************************************************************************

MINGGU ini kena balik TB.
KENA melakukan ziarah. Kena pi ziarah yang tua-tua sahaja.
Yang muda biaq pi kat depa. Depa pandai lebih dari kita.



jumpa lagi



Sunday, 4-Oct-2009 16:27 Email | Share | | Bookmark
DINA & IZWAN

 
KedAH vS PerAK
Nur Dina dan Nurizwan
Lokasi : JALAN LANGGAR, Alor Setar.




Quote:
Sepasang pengantin yang sporting dengan tukang gambar.
ASSIGNMENT ini ditempah sejak FEBRUARI 2009.
Dibantu oleh SHAHRUL AJ


nanti upload lagi

" my god Mike, you haven't change " - leoSAYER [ song-WHEN I NEED YOU]

Quote:
kamera : NIKON D200 + NIKON D70 + NIKON D60 + 18-55mm + 7--200mm f2.8 + 18-200mm + sb600


[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net